Mijn reis - Reisverslag uit Kristianstad, Zweden van Quirine Kempen - WaarBenJij.nu Mijn reis - Reisverslag uit Kristianstad, Zweden van Quirine Kempen - WaarBenJij.nu

Mijn reis

Blijf op de hoogte en volg Quirine

10 Juli 2016 | Zweden, Kristianstad

Vandaag zit ik al een dagje hier en ik heb het erg naar mijn zin. Als eerst ben ik erg blij dat ik mijn reis achter de rug heb uit Nederland, omdat die niet echt erg goed ging. Als eerst had het vliegtuig namelijk al 3 uur vertraging waardoor de vlucht er ook niet echt gezelliger op werd. Er was namelijk een duif op her raam gevlogen van het toestel dat ons naar Kopenhagen zou brengen. Ze hadden er wel een nieuw raam er op gezet,maar ze waren er niet helemaal zeker van of dat goed zou gaan dus hebben ze maar even 'snel' een vliegtuig uit Amsterdam gehaald. Toen we uiteindelijk om 5 uur aankwamen op Kopenhagen moesten we nog een erg flink groot stuk lopen naar de bagage drop. Toen ik daar aan kwam heb ik eerst 20 minuten staan wachten bij een verkeerde band omdat ik weer eens niet wist dat ze daar meerdere banden voor hadden

• 10 Juli 2016 - 18:54

Henri:

Na de nodige pech , en vertraging zijn we blij dat je veilig bent aangekomen. . Groetjes vanuit Nederland