Eindelijk morgen naar Zweden! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Quirine Kempen - WaarBenJij.nu Eindelijk morgen naar Zweden! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Quirine Kempen - WaarBenJij.nu

Eindelijk morgen naar Zweden!

Door: Quirine van Kempen

Blijf op de hoogte en volg Quirine

08 Juli 2016 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Morgenochtend ga ik dan nadat ik al vele berichten op facebook heb langs zien komen van iedereen die al weg was naar het buitenland begon het bij mij ook zeker wel spannend te worden. Vandaag heb ik mijn laatste spulletjes in gepakt en pectine 'na heel veel zoeken ( om jam te maken in Zweden) en kaas gehaald. Blijkbaar hebben ze in Zweden niet echt lekkere kaas dus moest ik van mijn stagebegeleider echt Nederlandse kaas meenemen. Toen ik uiteindelijk mijn koffer ging wegen stond er opeens op dat het al 45 kilo was, volgens mij klopte daar echt niks van maar toch schrok ik wel want ik had al aardig wat gescreened. Gelukkig kon ik wel even snel van een kennisje een andere bagage weger lenen en wat bleek.. hij was maar 23 kilo, oooow dan kan ik nog wel wat meenemen. Ik heb wel erg zin in morgen en ik kom morgen eerst aan in Kopenhagen en daarna moet ik nog met 2 treinen om op mijn eindbestemming te komen. Vooral op dat punt hoop ik dat het goed komt want ik ben namelijk niet echt een richtingsgevoel en ik raak aardig vaak de weg kwijt dus ik ben benieuwd. Maar ach anders vraag ik gewoon de weg aan een paar (hopelijk) aardige Denen en Zweden. Maar het komt zeker goed! Verder houd ik jullie op de hoogte van alle dingen die ik ga meemaken in het mooie Zweden! Liefs Quirine

  • 09 Juli 2016 - 16:52

    Nancy Van Kempen:

    Veel plezier Quirine, maak er mooie tijd van in Zweden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Hertogenbosch

Quirine

Actief sinds 18 April 2016
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 2794

Voorgaande reizen:

18 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

09 Juli 2016 - 21 Juli 2016

Stage in Kristianstad

Landen bezocht: